
Iván Hidalgo Martínez obre la Festa Major de Rubí amb un pregó emotiu
En un moment carregat d’emoció, el periodista esportiu Iván Hidalgo Martínez ha donat inici a la Festa Major de Rubí. Acompanyat de l’alcaldessa Ana María Martínez i de diversos regidors, el periodista va expressar la seva felicitat per ser part d’una ciutat que considera humil, treballadora i somiadora.
Hidalgo va compartir que la Festa Major és “el millor moment de l’any” per a tots els rubinencs. Va reflexionar sobre la importància dels retrobaments amb amics i familiars, incloent aquells que visiten la ciutat per les festes. Va fer èmfasi en el vincle de la comunitat amb aquesta celebració, que genera un sentiment de pertinença i orgull.
En el seu discurs, va recordar les arrels culturals de Rubí i va convidar a la ciutadania a gaudir del camí de la vida, destacant que és fonamental “gaudir del camí perquè és el que ens fa sentir vius”.
L’alcaldessa, per la seva banda, va animar a tots els rubinencs a viure les festes amb intensitat i a sentir-se orgullosos de la seva identitat.
El pregó va ser seguit d’una sèrie d’activitats culturals, incloent el tradicional pilar dels Castellers de Rubí i el canvi de toia de la geganta Paula. La Festa Major, que es desenvoluparà fins al dilluns, oferirà prop de dues-centes cinquanta activitats per a tots els públics.
- Et Recomanem -
