
Rubí commemora el Dia de l’Orgull i l’Alliberament LGBTI+
El proper diumenge 28 de juny, a les 21 h, Rubí es prepararà per celebrar el Dia de l’Orgull i l’Alliberament LGBTI+ amb l’espectacle musical participatiu ‘Loco Bongo’, que tindrà lloc a l’Escardívol. Aprofitant la Festa Major, l’esdeveniment promet ser un gran espectacle que reuneix diversitat i humor.
‘Loco Bongo’ és un esdeveniment que ha triomfat en diverses ciutats del país i que ara arriba a Rubí en un format de bingo musical apropat a tots els públics. A més de l’espectacle, el ballarí rubinenc Santiago Granizal serà el responsable de fer el pregó del Dia de l’Orgull, el qual es podrà seguir en llengua de signes gràcies a la presència d’una intèrpret.
Abans de començar l’espectacle, l’equip de ‘Loco Bongo’ començarà a repartir els cartrons del bingo a l’Escardívol, i a la vegada s’ofereixen ventalls de la campanya ‘Sense respecte no hi ha festa’, el que mostra el ferm compromís de Rubí amb els drets LGBTI+.
Aquesta jornada no només representa una celebració, sinó que també serveix com a reivindicació i visibilització de la diversitat afectiva, sexual i de gènere, reforçant la necessitat de continuar avançant cap a la igualtat i el respecte pels drets de tota la ciutadania.
- Et Recomanem -
